TIC TAC... 6% OFF on the whole shop
Minimale aankoopbedrag €65,00
Uw coupon
ALGEMENE VOORWAARDEN
Deze algemene voorwaarden regelen de contractuele relaties bij het werven van producten. Carethy E-commerce SL biedt deze producten aan in de online winkel.
De volgende vastgelegde verkoop- en leveringsvoorwaarden zijn alleen van toepassing op de contractuele relatie tussen de gebruiker (zie: klant) van de website Carethy en de verkoper, het bedrijf e-commerce Carethy SL, wie de online winkel bezit.
1. DOEL
1.1. Het doel van de voorwaarden en bepalingen is de levering, van de producten die aangeboden worden in de online-shop, tegen een vergoeding.
1.2. Door het betreden van de website is de klant verplicht akkoord te gaan met deze regels en voorwaarden.
2. INGANGSDATUM
2.1. Deze voorwaarden, samen met de orderbevestiging vormen het contract tussen Carethy en de klant voor de levering van de producten. Er zijn geen andere algemene voorwaarden.
2.2. Zodra de klant akkoord gaat met de gelezen algemene voorwaarden en deze heeft geaccepteerd , wordt er vanuit gegaan dat de klant akkoord gaat met deze.
3. BESTELLEN
3.1. Om een bestelling te plaatsen, moet de klant minstens 18 jaar oud zijn.
3.2. Zodra de klant op "plaats bestelling" drukt, moet het formulier met de persoonlijke gegevens, die te vinden is in de online shop (24 uur per dag), ingevuld zijn.
3.3. Wanneer de klant besteld sturen wij een bestelnummer.
3.4. Bij het bestellen stemt de klant in met de algemene voorwaarden. Wij kunnen het aanbod naar schatting accepteren of verwerpen.
3.5. Wanneer wij de bestelling van de klant aannemen, bevestigen wij dat door het sturen van een orderbevestiging. Als de klant het e-mailadress bij de persoonlijke informatie tot beschikking heeft gesteld, dan zullen wij de orderbevestiging via deze weg verzenden. Wanneer de bestelling niet geaccepteerd wordt, zullen we proberen contact op te nemen met de klant via de e-mail of telefonisch.
3.6. Wij doen ons best om de klanten de orderbevestiging te sturen en de juiste producten te leveren. Toch kan het gebeuren dat we niet alle producten kunnen leveren, bijvoorbeeld omdat wij deze niet op voorraad hebben. In een dergelijk geval houden we de klant op de hoogte en bieden alternatieve producten aan. Wanneer de klant niet akkoord gaat met ons voorstel, annuleren wij de bestelling en rapporteren dat u geen geld hoeft te betalen voor de producten die wij niet kunnen leveren. In zeldzame gevallen kunnen de prijzen, van de producten in onze online shop, fout zijn en ten onrechte een te lage prijs aangeven. Wanneer dit gebeurd, en wij de bestelling van de klant al bevestigd hebben, zullen wij direct contact opnemen om de bevestiging met de juiste prijzen door te geven. In het geval dat de prijs veel hoger is, kan de klant de bestelling nog annuleren en vergoeden wij het uitbetaalde bedrag.
In het geval dat sommige producten niet op voorraad zijn en we ontvangen geen antwoord op mails en telefoon, heeft het bedrijf het recht om de producten die niet leverbaar zijn te annuleren en de rest van de order toesturen. In het geval van tegenstrijdige meningen na ontvangst, zijn de retour voorwaarden uit artikel 11 van toepassing.
4. LEVERING VAN UW PRODUCTEN
4.1. Wij zullen de producten leveren volgens de algemen voorwaarden, die in de orderbevestiging gemeldt staan.
5. GOEDEREN
5.1. Wij hechten veel waarde aan informatie, zoals de kenmerken en functies van producten, gegeven door de technische beschrijving van onze partnerondernemingen of de foto´s van de fabrikant. Dit alles gebeurt binnen de grenzen van de technologie en in overeenstemming met de hoogste marktprijs normen.
5.2 Lees zorgvuldig de beschrijving van de producten voordat u deze koopt. De getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van het eindproduct. Als u twijfels heeft over uw keuze kunt u contact met ons opnemen voordat u de bestelling heeft gemaakt.
6. PRIJS
6.1. De prijs van de producten zijn duidelijk op de website te zien. De prijs en de voorwaarden van de producten kunnen variëren. Op de tijd van bestellen door de klant, zijn dit de geldige prijzen.
6.2. Wij houden ons aan het recht om de bestelling te laden op de datum van ontvangst van de bestelling.
6.3. De verkoopprijzen in onze online winkel zijn als volgt:
Indien de klant in de Europese Unie woont zijn alle prijzen inclusief BTW. Behalve als de levering geschiedt op een tax-free zone, dan nemen we het totale bedrag. De klant dient dit bij "andere opmerkingen of speciale wensen?" aan te geven.
6.4. De verzendkosten zijn niet inbegrepen bij de prijs van het product. De verzendkosten worden betaald door de klant en zal toegevoegd worden aan de totale prijs van de geselecteerde producten. De klant wordt geinformeerdt over deze extra kosten voor de bevesteging van de bestelling en de sluiting.
6.5. Wij houden het recht om onze prijzen te wijzigen op elk gewenst moment. Wij verplichten ons dat de huidige prijzen op de website, die op het tijdstip van de bestelling genoteerd staan, van toepassing zijn.
7. BESCHIKBAARHEID
7.1.De klant dient er rekening mee te houden dat de bestellingen worden verzonden , afhankelijk van de beschikbare voorraad. Als één van de bestelde artikelen niet op voorraad is, nemen wij zo snel mogelijk contact op met de klant (op de datum van bestelling) door het sturen van een e-mail met de mogelijke levertijd van de producten. Als de klant niet wilt wachten, kan hij verzoeken tot teruggave van het bedrag van de producten die niet geleverd kunnen worden.
7.2. Indien een van de producten van de bestelling niet beschikbaar is, zijn wij verplicht de beschikbare producten te verzenden en de verzendkosten voor de rest van de aankoop te bepalen. Indien mogelijk zullen we proberen een product van vergelijkbare kwaliteit en prijs aan te bieden als vervanging voor de producten die niet op voorraad zijn. Als dit voorstel niet geaccepteerd wordt, storten we het bedrag terug van de niet beschikbare producten.
8. BETALING VAN PRODUCTEN
8.1. Om een maximale veiligheid van de betalingen te garanderen, heeft Carethy met Caixa Catalunya een samenwerkingsverband. Wanneer de klant het symbool van Caixa Catalunya ziet, kan de klant ervan uitgaan dat de betaling 100% beschermd is.
8.2. Als onze veiligheidsafdeling fraude of onregelmatigheden vermoedt, heeft Carethy het recht om de transactie te annuleren omwille van veiligheidsredenen.
8.3. Carethy biedt klanten drie verschillende betalingsmogelijkheden:
- Betaling met credit/debit card:
Indien de koper wenst te betalen met creditcard, kan de bestelling van de klant pas herkend en verwerkt worden als de betaling is goedgekeurd door de bank. De online creditcard betaling wordt uitgevoerdt door de "Secure Socket Layer", die uw creditcardgegevens versleuteld tijdens de transmissie. Uit veiligheidsredenen controleert Carethy alle bestellingen die per creditcard betaald worden. Wij accepteren American Express, Maestro en alle Visa en MasterCard, die door Visa geverifieerd zijn als een veilige betaalmethode. Voor elke bestelling waarvan het bedrag hoger is dan is vastgelegd door Carethy, wordt u gevraagd een identiteitsbewijs en een bewijs van woonplaats te verzenden per fax of e-mail.
- Betaling via overschrijving:
De klant moet het uiteindelijke bedrag overmaken op de rekening die gegeven wordt. Na het voltooien van de aankoop, ontvangt de klant automatisch een e-mail met daarin de bankgegevens waarnaar het geld overgemaakt moet worden. Belangrijk: voor de overschrijving moet het referentienummer, dat verschijnt wanneer de bestelling wordt gedaan, gegeven worden. Als het referentienummer niet aangeboden wordt, is de bestelling ongeldig en maken wij het geld na 7 dagen weer terug over.
- Betaling via PayPal:
PayPal staat het toe om direct te betalen, zonder de account gegevens te geven. PayPal versleutelt vertrouwelijke gegevens met behulp van de beste technologieën die beschikbaar zijn op de markt.
8.4. Indien de aankoop door een eindgebruiker of een bedrijf is gedaan, wordt er een factuur opgestelt. Deze factuur bestaat uit het bedrag van de btw, indien van toepassing en de verzendkosten.
9. LEVERING VAN DE PRODUCTEN
9.1. Wij verzenden de producten naar de klant naar het leveradres dat staat aangegeven in de persoonlijke gegevens.
9.2. Op de website, in de winkelwagen, is het definitieve geldbedrag aangegeven dat verhoogd is met de verzendkosten.
9.3. Wanneer een arikel bij aankoop "op voorraad" aangeeft, is de benodigde tijd tussen bestellen en de eerste levering van de medewerkers van het transportbedrijf van 2 factoren afhankelijk:
1. De levertijd (4-6 dagen) = bevestiging van de betaling + voorbereiding van de verzending na ontvangst van het pakket door de medewerkers van het transportbedrijf. De tijd is afhankelijk van de beschikbaarheid van producten.
2. De levertijd van de bestelling wordt door de mederwerkers van het transportbedrijf bepaald. De klant wordt via de e-mail "uw bestelling is verzonden" op de hoogte gehouden. Deze tijden zijn in werkdagen.
9.4. Wij leveren de goederen zodra de betaling correct is uitgevoerd en wordt gecontroleerd. Ze worden geleverd afhankelijk van de geselecteerde vorm:
• SEUR: vervoer over de weg, leverbaar binnen 1-2 werkdagen
9.5. Met bovenstaande uren en dagen worden werktijden en werkdagen bedoeld, dat wil zeggen niet op zaterdag, zondag en feestdagen. Als om welke reden dan ook, dit termijn wordt overschreden, dan zal Carethy met een alternatieve oplossing komen.
9.6. De klant stemt in dat er een vertegenwoordiger is in de opgegeven woonplaats om het pakket te ontvangen. Als er niemand bij de eerste afleverpoging is, dan zal het afleverbedrijf meerdere malen terug komen. Als het pakket dan ook nog niet afgeleverd kan worden, zal het teruggestuurd worden naar ons. De rekening van de klant zal terug betaalde worden, zonder de verzendkosten en de kosten van de terugkeer.
10. PRODUCTGARANTIE
10.1. Alle producten die aangeboden worden door Carethy hebben garantie. Indien een van de producten getroffen wordt door een fabrieksfout, beloven we, 2 jaar vanaf de levering, om het te vervangen door een nieuwe of we betalen het geld terug. In dit geval zijn alle kosten van de terugkeer en de herlevering voor Carethy.
10.2. De klant moet contact met ons opnemen als er een product ontbreekt en het rendement per e-mail binnen 14 dagen nadat er kennis van gemaakt is, naar ons opsturen. Op deze manier zorgen we er voor dat het product alsnog bezorgd wordt. In het geval dat het probleem geen garantie heeft, zal de klant alle extra eventuele kosten moeten betalen.
11. DE TERUGKEER EN VERVANGING VAN PRODUCTEN
11.1. Wanneer u niet tevreden bent over de producten die u bij ons hebt aangeschaft, kan u de producten wijzigen of retourneren binnen 14 dagen na bezorging en krijgt u het geld terug voor alle producten die binnen 30 dagen geretourneerd zijn. De kosten van de transport worden in dit geval door u gedragen. 6,95 euro binnen Spanje, en 9,95 euro buiten Spanje.
11.2. Wij bieden een flexibeel terugkeerbeleid en hebben er geen probleem mee als de producten worden teruggestuurd voor een terugbetaling of omruiling. Of de producten niet nuttig zijn, de klant het verkeerde item besteld heeft, de producten beschadigd zijn of ze niet leuk vond. Wij betalen de kosten van het terugzenden van de goederen en de verzending van het nieuwe product.
11.3. De producten moeten binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden:
• De producten moeten worden teruggestuurd in hun orginele verpakking.
• De producten mogen niet gebruikt zijn.
• Om het product terug te brengen moet het aangifte/terugkeer formulier bijgevoegd zijn.
OPMERKING: Gelieve geen tape of stickers op de verpakking doen en als eerste moet het artikel ingepakt worden.
11.4. Op voorwaarde dat de producten ongeschadigd geretouneerd worden naar ons, betalen wij het betaalde bedrag voor de producten.
11.5. Het is niet mogelijk om een product terug te keren of te ruilen als het gaat om een flash verkoop, tenzij het product beschadigd in de scheepvaart of dat het product al defect is vanaf het begin.
12. DIENST NA VERKOOP
Als u onze klantenservice wilt spreken:
- Neem contact met ons op 937023201, maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 19:00 uur
- U kunt ons een bericht sturen via het contactformulier
13. VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT EN Carethy
13.1. Carethy wil haar klanten graag voorzien van de nodige informatie en de aangeboden producten. Carethy is in het geval van overmacht, de afwezigheid van de klant of onverziene omstandigheden door een persoon van het contract, en voor de niet-vervulling van deze voorwaarden, niet verantwoordelijk.
13.2. De klant stemt in met het bestellingsformulier en heeft de velden correct via de intructies ingevuld. Carethy beschermd de gegevens in overeenstemming met de wet. De klant stemt in met de betaling van de prijs van de producten, inclusief de omzetbelasting en verzendkosten.
13.3. Wij raden aan een kopie van de gegevens bij de aankoop van het product te bewaren. Carethy is niet verantwoordelijk voor het verlies van gegevens, bestanden of in het algemeen voor schade die niet het gevolg zijn van een back-up tekortkoming.
13.4. Carethy is niet verantwoordelijk voor de concequenties die voortvloeien uit het verkeerd gebruiken van onze producten.
14. OPMERKINGEN
Alle beoordelingen, geschreven door klanten worden gecontroleerd door het marketing team. Indien de beoordelingen tegen de wet, ethiek of moraal (beledigende publiciteit, laster, beledigingen, opmerkingen uit hun context..) geschonden worden, heeft Carethy het recht om deze te weigeren of te bewerken.
15. PRIVACY
15.1. De persoonlijke gegevens van de klant, die voor ons tot beschikking worden gesteld, zijn essentieel voor het verzenden van bestellingen en het opmaken van facturen. Bij afwezigheid van deze gegevens zal automatisch de bestelling worden geannuleerd. Bij de registratie op onze site gaat de klant akkoord om ons te voorzien van de geldige gegeven. Deze gegevens zijn voor de dienstverlening van Carethy en de correctie identificatie van de geregistreerde klant, evenals het verzenden van informatie en reclame voor verschillende producten en aanbiedingen die Carethy heeft op haar website.
16. AUTEUR
16.1. Alle inhoud in de Carethy Online Store (afbeeldingen, tekst, namen, merken en videos) zijn eigendom van Carethy. De verdubbeling van het geheel van de inhoud moet in iedere vorm moet voorafgaand en expliciet goedgekeurd worden door Carethy.
17. RECHT EN JURISDICTIE
17.1. Deze overeenkomst wordt beheerst in overeenstemming met de Spaanse wetgeving en Europees recht.
18. AANBIEDINGEN EN COUPONS
18.1. Indien het aanbod niet anders is bepaald, zijn alle acties en vouchers geldig voor een maand.
18.2. De kortingsbon promoties zijn enkel geldig op de prijs van het product en zijn uitsluitend één keer van toepassing.
18.3. Om te kunnen profiteren van een korting coupon actie, moet er altijd voor een minimum bedrag worden gekocht. Als er geen minimum bedrag staat aangegeven, is dit 60€.
18.4. Carethy heeft het recht om een persoon die misbruik maakt van de actie of onder verschillende identiteiten meerdere keren gebruikt maakt van de actie uit te sluiten.
18.5. U kan alleen gebruik maken van één coupon per aankoop. Coupons zijn niet cumulatief.
Geef geen persoonlijke informatie weg
Biuky.nl zal nooit via de e-mail of de telefoon contact met u opnemen om te vragen of u het wachtwoord van uw Biuky account, uw bankrekeningnummers, uw creditcardgegevens of andere persoonlijke informatie openbaar wilt maken. Als iemand contact opneemt over de telefoon of u ontvangt een ongewenste e-mail waarin iemand vraagt om deze gegevens, beantwoordt deze niet en rapporteer dit direct bij Biuky.nl. Dan kunnen wij het incident onderzoeken.
Identificeer valse e-mails ("Spoofing"- of "phishing" pogingen)
Negeer alle e-mails die om persoonlijke informatie vragen, u verwijzen naar een andere website of u vragen om op een andere site dan Biuky.nl te betalen. Dit kan een poging van "Spoofing" of "Phishing" zijn en zal als fraude worden behandeld.
Voor e-mails gebruikt Biuky de extensie "@Biuky.nl", "@Biuky.es" of "@Biuky.com". Als u een e-mail ontvangt met een andere extensie, dan kunt u er zeker van zijn dat het een nep-email is.
Sommige nep-emails bevatten links naar websites met het woord ´Biuky´ in hun URL, maar deze zullen u naar een andere website leiden. Wanneer u de muis op de link plaats ziet u de echte link. Waarschijnlijk heeft de link een andere extensie dan degene die aan Biuky verbonden zijn. Wanneer u toch perongeluk op de neppe URL klikt en u op een website terecht komt die "uw profiel" laat zien en vraagt om uw persoonlijke gegevens te bevestigen of te veranderen, negeer dit dan en beschouw het als fraude.
Meld Phishing-pogingen
Wanneer u een neppe e-mail ontvangt, stuur dan een e-mail naar [email protected] met de desbetreffende e-mail en de afzender bijgevoegd. Wanneer u de e-mail niet toe kan voegen, stuur dan zoveel mogelijk informatie over de e-mail naar [email protected].
Bescherm u wachtwoorden
De wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig en moeten tenminste 6 tekens bevatten. Als u nummers of speciale tekens gebruikt is uw wachtwoord moeilijker te verkrijgen en te raden.
Wanneer u klaar bent op een openbare computer (in bibliotheken, internetcafé`s, etc.) vergeet u dan niet correct af te melden van de Biuky website
.
1. Aanvaarding lidmaatschaps programma:
1.1. Om verder te gaan met de aanvaarding van het lidmaadschaps programma, Miscota E-Commerce SL zal het verzamelen van alle factuurgegevens en de identificatiegegevens van de webmaster / blogmaster vereisen.
1.2. Het programma is gericht op webpagina's in het Nederlands in Nederland.
1.3. S. L. Miscota E-Commerce behoudt het recht om een aanvraag voor het lidmaatschap te weigeren of de overeenkomst te ontbinden, indien het een misbruik van onze promotie programma en ongepaste inhoud detecteert.
Twee. Store Integration:
2.1. S. L. Miscota E-Commerce biedt technische uitrusting voor de integratie van werk winkel via een iFrame.
2.2. Een lid heeft het recht om allerlei acties uit te voeren voor zijn website met andere filialen met betrekking tot het verkeer op hun website door middel van e-mail, banners of ander type van promoties.
Drie. Biuky Commitment:
3.1. We beloven om passend (banners, mailings, knoppen, logo's) promotiemateriaal te verstrekken om meer omzet te genereren.
3.2. Wij beheren alle punten van het betalingsproces van bestelling tot levering, klantenservice en after sales service.
April. Billing Model:
4.1. Hun inkomen is afhankelijk van de omzet gegenereerd door uw winkel. De te betalen commissie is 10% voor de eerste aankoop van de nieuwe gebruikers (de waarde van de producten, ongeacht: scheepvaart, coupons en belastingen) om de maandelijkse facturen minder dan 10.000 €. Voor het genereren van facturen van meer dan € 10.001 check speciale plannen.
4.2. Als de klant een terugbetaling wilt, zal het verzoek worden gecompenseerd door aftrek van de commissie van de lopende rekening.
4.3. De uitkering kan worden aangevraagd op elk moment van de provisie-inkomsten op een woning paypal account, mits de cumulatieve inkomen hoger is dan € 100.
Mei. Contacteer ons
5.1. Ruimte ", gepubliceerd bij ons" is een bron van inkomsten / extralegale voordelen voor leden. Om in aanmerking te komen voor deze voordelen dient het lid specifieke teksten over de sector te schrijven, dat ze voldoen aan de eisen en worden gevalideerd door Biuky.
5.2. Het lid doet afstand van het recht van eigendom van dergelijke inhoud en Biuky kan niets herstellen van het gebruik ervan. Biuky zal dergelijke content op hun platformen publiceren, met respect voor het auteurschap van de tekst.
5.3. Voor elke gevalideerde "post", zal het lid een "ster" ter waarde van € 2 per stuk ster ontvangen. De € opgebouwd in dit systeem worden toegevoegd in de facturering ruimte.
5.4. Het maximum aantal toegestane posten zijn 8 per maand.
5.5. Voor een post geldt dat deze minimaal 350 woorden moet bevatten, bieden middelen en koppeling graphics met een gerelateerd product Biuky winkel via url. De doelpalen door Biuky zijn tweeledig: om te informeren en te verkopen.
5.6 Het lid is toegewijd aan het creëren van unieke content en niet dupliceren. Anders behoudt Biuky zich het recht voor leden van hun programma te verwijderen. De affiliate mag geen gebruik maken van de inhoud MSIM hun objecten die worden verzonden naar Biuky op hun platforms om te voorkomen dat er dubbele inhoud ontstaat.
Juni. Bespreek onze producten:
6.1. De ruimte ", zegt onze producten" is een bron van inkomsten / extralegale voordelen voor affiliates. Aanmerking te komen voor deze voordelen, moet het lid reageren www.biuky.nl product sheets en zorgen dat ze voldoen aan de eisen om te worden gevalideerd door Biuky.
6.2 Voor elke commentaar gevalideerd, zal de affiliate een "ster" ter waarde van 0.25 € per ster (zie Scaling van sterren) te ontvangen. De € opgebouwd in dit systeem kan worden toegevoegd in de ruimte van de facturering.
6.3. Het maximum aantal reacties toegestaan zijn 40 per maand.
6.4. Voor een reactie geldt dat deze minstens 30 woorden moet bevatten, creatief zijn en waarde toevoegen aan het product en waarachtigheid geven.
6.5 Het lid is toegewijd aan het creëren van unieke content en niet dupliceren. Anders behoudt Biuky zich het recht om leden van hun programma te verwijderen.
6.6 sterren in de publicatie van de inhoud en product reviews verzameld zijn cumulatief.
Juli. Bewaar white label:
7.1. Leden kunnen de creatie van een winkel witte markering vragen op uw blog / leden platform.
7.2. Biuky zal beoordelen en beslissen of de aanmaak mogelijk is en behoudt zich het recht voor om het voorstel om elke reden weigeren.
7.3. Als dat zo is integreerd Biuky met respect voor de grafische omgeving van een online winkel leden platform (behalve het afrekenen, die wordt gehouden in Biuky pagina).
7.4. De winkel met een white label facturatie volgen hetzelfde patroon als besproken in hoofdstuk 4.
* Een deel van de bezoldiging modellen besproken in de bovenstaande (4, 5 en 6), Biuky behoudt zich het recht voor om andere voordelen toe te passen en te wijzigen in hun leden programma.
Augustus. Leden Verplichtingen:
8.1. Zorgen voor een goede werking en uitvoering van uw lidmaatschap plan, en promoties en toegevoegde content aanmaken.
8.2. Het lid zal geen klachten toeschrijven van derden voor claims los van de bezorgdienst Miscota E-Commerce SL. Biuky is zelf verantwoordelijk voor hun leden website.
8.3. U zult het handelsmerk en eigendom van Biuky niet gebruiken om de macht op een eigen pagina te genereren en daarme Biuky´s identiteit in uw voordeel te gebruiken. Toepassing van dit zelfde concept in PPC marketing campagnes op platforms zoals Google Adwords of een soortgelijke.
8.4. Het lid stemt ermee in om grafische materialen die door Biuky zijn gemaakt niet ongeoorloofd te wijzigen.
9. Contract:
9.1. De voorwaarden van het contract zijn terug te vinden in het document, maar Miscota E-Commerce SL behoudt het recht om de overeenkomst op elk moment annuleren of te wijzigen, met kennisgeving aan het lid binnen 10 dagen.
9.2. De contractperiode is 6 maanden, na deze zes maanden is er een automatische verlenging voor zes maanden tot dat het contract om een of andere reden wordt beïndigd.
9.3. Het lid heeft de macht, met een opzegtermijn van 30 dagen, om deze overeenkomst op te zeggen.
10. Garanties
10.1. De stemming van Miscota E-Commerce S. L. is om alle incidenten op te lossen en een goed technisch en operationeel beheer van alle betrokken partijen in het bedrijfsleven te hebben. In het geval van nalatigheid zal het Biuky team eraan werken.
10.2. Het lid heeft geen recht op schadevergoeding of boetes voor het niet onvrijwillige Biuky stemming te herstellen.
Een dag 27 februari 2013
Bijlage. Gelde maken van de commissies
Vergoedingen die door deze affiliate programma kan worden gemonetariseerd in contanten (alleen via Paypal) of coupons.
Ongelooflijke kortingen
Korting tot 70%