Als uw bestelling niet is aangekomen, kan het om verschillende redenen zijn.
Controleer eerst de geschatte leverdatum en bestelstatus in uw gebruikersmenu, of zie het ook in de bevestigings-e-mail van uw bestelling die u heeft ontvangen.
Als de leverdatum hoger is dan vandaag, maak je geen zorgen, alles gaat zoals gepland.
Uw bestelling heeft het volgende magazijn niet verlaten:
Zodra uw bestelling onze lokalen verlaat, sturen wij u een email met een link, zodat u uw bestelling kunt volgen, wees oplettend!
Indien de deadline is afgelopen en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, zullen wij u binnenkort contacteren, maar als u twijfelt, kunt u contact met ons opnemen.
Mijn bestelling is in de verwerkingsstatus:
Als uw bestelling als verwerking blijkt is het in onze faciliteiten en wordt voorbereid voor verzending. De term van deze staat kan duren tussen 1 tot 10 dagen, afhankelijk van uw aankoop, als deze zich overschrijden, is er mogelijk een incident.
In dit geval informeren wij u zo snel mogelijk. Controleer uw e-mail, u zal zeker van ons horen. In ieder geval, als u liever kunt u contact met ons opnemen.
Zodra uw bestelling onze lokalen heeft verlaten, sturen wij u een email met een link, zodat u kunt volgen, wees oplettend!
Uw bestelling is in verzending:
In dit geval betekent dit dat u het op het punt krijgt te ontvangen. Controleer uw e-mail, want daarin zal de trackingcode van de vervoerder zijn. Als u de e-mail niet met de informatie hebt ontvangen, kunt u deze ook vinden in uw gebruikersmenu.
Uw bestelling kan tussen 8.00 uur CEST in de ochtend en 8:00 uur CEST in de middag van maandag tot vrijdag worden afgeleverd (behalve op vakantie).
Ongelooflijke kortingen
Korting tot 70%