Jimmy Choo Fever Eau de Parfum 40 ml
Jimmy Choo


Beschrijving
Deze geur opent met de rijke maar levendige sappige zoetheid van pruim, die wordt gemengd met de frisse roze accenten van lychee en wordt gecompenseerd door de subtiele bittere tonen van grapefruit. In het hart vermengt de poedervormige rondheid van heliotroop zich met een exotische vanille-orchidee, in contrast met ultravrouwelijke jasmijn. Het evolueert vervolgens met basistonen van romig sandelhout, de balsamico-warmte van benzoë en de geroosterde amandelfacetten van tonkaboon, waardoor de geur zijn vleselijke fluwelen sensualiteit krijgt. De ultieme geur voor een vrouw die moeiteloos verleidelijk is en haar lot bepaalt.

Jimmy Choo is een iconisch luxe modemerk, gedefinieerd in een bevoegd gevoel van glamour en een gevoel van vertrouwen en stijl.
Het merk heeft zijn wortels in een schoenmaker genaamd Jimmy Choo, gelegen in de East End van Londen in de jaren 1990, die de wereld jetset, waaronder Prinses Diana leverde. Het bedrijf Jimmy Choo werd in 1996 opgericht door Tamara Mellon, OBE en de heer Jimmy Choo's nichtje heer Choo, Sandra Choi, die al het uitvoeren van de workshop ontwerp in East End, aan boord kwam als creatief directeur . De heer Choo verliet het bedrijf in 2001 en vertrok in 2011 Mellon. Sandra Choi blijft uniek creatief directeur vandaag.
Het merk heeft zijn wortels in een schoenmaker genaamd Jimmy Choo, gelegen in de East End van Londen in de jaren 1990, die de wereld jetset, waaronder Prinses Diana leverde. Het bedrijf Jimmy Choo werd in 1996 opgericht door Tamara Mellon, OBE en de heer Jimmy Choo's nichtje heer Choo, Sandra Choi, die al het uitvoeren van de workshop ontwerp in East End, aan boord kwam als creatief directeur . De heer Choo verliet het bedrijf in 2001 en vertrok in 2011 Mellon. Sandra Choi blijft uniek creatief directeur vandaag.
Eigenschappen
- Verwijzing3386460097345
- Hoeveelheid40 ml
- MerkJimmy Choo
- SpectrumFever
Meningen van de klanten
Jimmy Choo Fever Eau de Parfum 40 ml
